خبرگزاری کار ایران

۲ میلیون پاداش؛ به معرفی‌کنندگان ماینرهای غیرمجاز/ رمزارزها روزانه ۲۰ میلیارد تومان یارانه می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۱۸

سخنگوی صنعت برق گفت: یارانه برق مصرفی ماینرها به طور روزانه حدود 20 میلیارد تومان بوده است که با این رقم می‌توانیم فعالیت‌هایی را در توسعه برق‌رسانی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی رجبی‌مشهدی با بیان اینکه کسانی که نسبت به شناسایی استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق اقدام می‌کنند مشمول پاداش می‌شوند، اظهار داشت: در حال حاضر 4 هزار پرونده رمزارز داریم که به 2 هزار پرونده رسیدگی شده و به طور متوسط 2 میلیون تومان پرداختی به هر فردی که محلی را مشخص کرده، پرداخت شده است.

وی درباره میزان مصرف برق از سوی این ماینرها گفت: تاکنون 200 هزار ماینر را کشف کردیم که تقریبا معادل 600 مگاوات مصرف است که برای آن نیروگاه 800 مگاواتی نیاز و به اندازه مصرف سه استان کشور بوده و یارانه اینها به طور روزانه حدود 20 میلیارد تومان بوده است که با این رقم می‌توانیم فعالیت‌هایی را در توسعه برق‌رسانی انجام دهیم.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: باتوجه به اینکه ماینرها به صورت غیرمجاز برق مصرف می‌کنند منجر به آسیب به تجهیزات و وسایل برقی مردم و شبکه می‌شوند، ضمن اینکه در واقع با دستبرد، به شبکه‌های سراسری برق متصل شده‌اند و سودجویی کرده‌اند. 

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم این ماینرها بیشتر کشف شوند و از شر این پدیده‌ای که طی یکسال روی شبکه تاثیرگذار بوده خلاص شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز