خبرگزاری کار ایران

مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۹۲

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا پایان مردادماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا از سازمان مالیاتی کشور، محمد مسیحی با بیان اینکه مطابق قانون مالیات‌های مستقیم، 31 تیرماه آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است، خاطرنشان کرد: به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا پایان مردادماه تمدید شده لذا روز یکشنبه 31 مردادماه، آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی خواهد بود.

وی افزود: براساس مصوبه یادشده، موعدهای مقرر در مواد 116،110،80،57 و126 قانون مالیات‌های مستقیم که مهلت انقضای تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سررسید پرداخت مالیات آنها تا تاریخ 31/04/1400 می باشد به مدت یک ماه تمدید می گردد. همچنین کلیه مهلت های رسیدگی سنوات قبل که انقضای آن ها از تاریخ 31/04/1400 لغایت 31/06/1400 می باشد به مدت یک ماه تمدید می گردد.

مسیحی با تاکید بر اینکه برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی، منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، عنوان داشت: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا روز یکشنبه 31 مردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس  WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال و مالیات خود را پرداخت نمایند.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در خاتمه تاکید کرد: مودیان محترم مالیاتی، در صورت عدم پرداخت مالیات و یا حسب مورد عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر، مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز