خبرگزاری کار ایران

توضیح وزارت نیرو پیرامون شایعات اخیر در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۴۲

وزارت نیرو از تمامی شخصیت‌ها و فعالان رسانه ای درخواست می‌کند در زمانی که می‌بایست تمام توجه‌ مردم به خواسته مسئولان و دلسوزان کشور در راستای مدیریت مصرف برق معطوف باشد، به اینگونه شایعات دامن نزده و وزارت نیرو را در مدیریت و عبور شرایط پیش آمده یاری کنند.

به گزارش ایلنا وزارت نیرو در پی شایعات چند روز اخیر اعلام کرد: در چند روز گذشته و به دنبال بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی در تامین برق مصرفی برخی شهروندان در کشور که بر اثر افزایش قابل توجه دما و مصرف دستگاه‌های سرمایشی بوجود آمد، شاهد گسترش شایعات کذب و بی‌اساس در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل و یا سهامدار بودن ایشان در شرکتهای خصوصی بوده‌ایم.

تردیدی نیست که انتشار این شایعات بی پایه و اساس نه تنها کمکی به بهبود وضعیت پیش آمده نمی‌کند، بلکه ممکن است موجب دلسردی مردم کشور از خدمتگذارانشان در نظام جمهوری اسلامی شود.

روابط عمومی وزارت نیرو تاکید می‌کند اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند . همچنین هرگونه مالکیت یا سهامداری ایشان در شرکتهای خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می‌شود.

وزارت نیرو از تمامی شخصیت‌ها و فعالان رسانه ای درخواست می‌کند در زمانی که می‌بایست تمام توجه‌ مردم به خواسته مسئولان و دلسوزان کشور در راستای مدیریت مصرف برق معطوف باشد، به اینگونه شایعات دامن نزده و وزارت نیرو را در مدیریت و عبور شرایط پیش آمده یاری کنند،  ضمن اینکه حق پیگیری موضوع و تعقیب قانونی کسانی که اینگونه مسائل را مطرح می‌کنند برای خود محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز