خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۸۴

بیش از 3000 اکیپ عملیاتی، امدادی و برق رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی سراسر کشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه ، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق مشترکان اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از توانیر، با توجه به برگزاری کنکورسراسری در پایان هفته جاری، روابط عمومی توانیر از آماده باش کامل و خدمت رسانی بی وقفه پرسنل صنعت برق برای تامین برق مراکز برگزاری کنکورسراسری و آزمون های پایان ترم دانشگاه ها خبرداد.

در این اطلاعیه که توسط روابط عمومی توانیر منتشر شده آمده است:   در حال حاضر علاوه بر آمادگی کامل نیروگاه ها و شبکه های انتقال و توزیع برای تأمین برق پایدار در تلاش بی وقفه هستند.  

علاوه بر این در زمان برگزاری کنکور سراسری به دلیل حساسیت موضوع، بیش از 3000 اکیپ عملیاتی، امدادی و برق رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی سراسر کشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه ، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق مشترکان اقدام کنند.

همچنین در این خصوص شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور  آماده اند تا در صورت نیاز هماهنگی بیشتر را با مراکز برگزاری آزمون به انجام برسانند.

همچنین از همه هموطنان گرامی نیز خواهشمندیم با رعایت نکات ذیل، فرزندان خود در صنعت برق را در پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق یاری کنند.

۱-تنطیم کولرهای گازی روی ۲۵درجه

۲-استفاده از دور کند کولرهای آبی

۳-عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، بخارشور، لباسشویی، ظرفشویی و... در فاصله ساعت های ۱۲تا ۱۸ هر روز

۴-بهره گیری حداکثری از روشنایی طبیعی  در روز و خاموش کردن لامپ های اضافی در شب

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز