خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن:

ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن ملی برای شهر‌های کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۰۴۸

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد در شهر‌های کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت، حدود ۶۰ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن ملی خواهد ساخت که زمین آن را تحویل گرفتیم.

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا تابش در حاشیه پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت گفت: هم اکنون ۴۷ تا ۴۸ هزار واحد از مسکن ملی را طراحی و ساخت آن را شروع کردیم که امیدواریم با رفع موانع بانکی و سرمایه ای، بتوانیم به سرعت بهتری دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه جایزه تعالی و پیشرفت ۵ سال است که برگزار می‌شود، گفت: امروز در بخش مسکن‌های کوچک در شهر‌های کم جمعیت و روستاها، به فناوری برتر و بهره وری بهتری دست یافتیم و برای مسکن محرومان و مستضعفان به خصوص در بازسازی‌ها طرح‌های بزرگی اجرا کرده ایم که در همه آن‌ها از فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است.

تابش افزود: نهاد‌های انقلابی از هماهنگی وهم افزایی بسیار خوبی در بخش مسکن برخوردارند و ما نیز با بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم افزایی داریم و امیدواریم این هم افزایی روز به روز بیشتر شود.

همچنین رئیس شورای سیاست گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت نیز در جمع خبرنگاران گفت: بهره وری سومین محور اقتصاد مقاومتی است و بنگاه‌ها و شرکت‌های وابسته به نهاد‌های انقلابی که مردم گرا و ارزش محور هستند و با نوآوری و انعطافی که دارند، می‌توانند ظرفیت‌ها و بنیه فکری را فعال کنند.

 محمد جواد ایروانی افزود: در شرایط محرومیت و تحریم، فرصت‌های بزرگی را این شرکت‌ها بوجود آوردند، چون از جنس مردم هستند، صف شکنی‌هایی را از این نهاد‌های انقلابی شاهد بودیم که ساخت واکسن کرونا با عنوان ششمین سازنده واکسن در دنیا یکی از آنهاست.

وی اضافه کرد: مهمترین اهداف این شرکت ها، اقتصاد مقاومتی و کمک به دولت و هم افزایی بخش دولتی و خصوصی است.

پنجمین دوره جایزه تعالی و پیشرفت با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌ها و بررسی‌های میدانی برگزار شد و در این دوره یک تیم ۵۵۰ نفره با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها در دستگاه‌های مسئول اقدام به انتخاب شرکت‌های منتخب در این بخش کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز