خبرگزاری کار ایران

تقاضای سوخت هند در حال بهبود است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۲۸

تقاضای سوخت هند در حال بهبود از اوج موج دوم شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در این کشور است.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری راشاتودی، تقاضای سوخت هند در دو هفته نخست ماه ژوئن ۱۳ درصد افزایش یافت، این نخستین افزایش ماهانه تقاضا در این کشور از ماه مارس است و نشان می‌دهد زمان تأثیر منفی موج دوم شیوع ویروس کرونا در هند به اوج و افول خود رسیده است و روند مصرف احیا می‌شود.

برخی منابع آگاه از داده‌های اولیه خرده‌فروشان بزرگ سوخت هند اعلام کردند که فروش گازوئیل - پرکاربردترین سوخت جاده‌ای - و فروش بنزین در سومین واردکننده بزرگ جهان تاکنون در ماه جاری میلادی افزایش یافته است.

هند با کاهش موارد روزانه ابتلا به کرونا در هفته‌های اخیر، برخی محدودیت‌ها را کاهش داده و شاهد افزایش تحرک و استفاده از وسایل نقلیه مسافربری بوده است.

این در حالی است که فروش سوخت حمل‌ونقل جاده‌ای هنوز به سطح پارسال نرسیده است.

احیای تقاضا در هند به شرکت‌های بزرگ نفتی و اوپک امید می‌دهد که روند افزایش روزافزون مصرف نفت در سومین واردکننده بزرگ نفت خام جهان ادامه دارد و این کشور ممکن است بدترین دوران مصرف سوخت را پشت سر گذاشته باشد.

شیوع موج دوم همه‌گیری کرونا در ماه مارس و کاهش تقاضای نفت این کشور در چند هفته گذشته سبب شده بود که چشم‌انداز مصرف جهانی این کالا تیره شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز