خبرگزاری کار ایران

کاهش عرضه نفت روسیه در ژوئن ۲۰۲۱

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۵۶

عرضه نفت روسیه در ماه ژوئن با وجود افزایش تولید اوپک پلاس کاهش می‌یابد.

به گزارش ایلنا از تاس، داده‌های منتشر شده توسط اداره پخش مرکزی مجتمع انرژی سوخت نشان داد که میانگین ​​تولید روزانه میعانات گازی و نفت روسیه در بازه زمانی یکم تا ۱۴ ماه ژوئن ۲۰۲۱، ۰.۶ درصد کاهش یافته و به یک میلیون و ۴۱۹ هزار تن رسیده است.

روسیه از ماه مارس ۲۰۲۱ به طور فعال تولید نفت خود را افزایش داد. این در حالی است که این کشور افزایش تولید خود را در ماه مه متوقف کرد. میانگین تولید روسیه در این ماه یک میلیون و ۴۲۷ هزار تن در روز بود.

در مجموع، ​​تولید روزانه نفت روسیه از ابتدای ژانویه امسال ۳.۵ درصد افزایش یافته و به یک میلیون و ۳۷۱ هزار تن رسیده است.

اگر داده‌های مربوط به تولید نفت روسیه با بشکه محاسبه شود، میانگین ​​تولید روزانه نفت این کشور تا اواسط ماه ژوئن ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه بوده است. این رقم در ماه دسامبر ۲۰۲۰ ، ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار بشکه بود.

در حالی که تولید میعانات گازی در توافق اوپک پلاس لحاظ نشده است، روسیه ارقام جداگانه‌ای را برای تولید نفت و میعانات گازی ارائه نمی‌دهد.

بر اساس داده‌های آژانس بین‌المللی انرژی (IEA)، روسیه در ماه آوریل یک میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در روز میعانات گازی و دیگر هیدروکربن‌های مایع تولید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز