خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 5729 میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۹۰

21 پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 6405 میلیارد تومان در سفر رضا اردکانیان وزیر نیرو به استان یزد فردا سه شنبه در قالب یازدهمین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، از 21 پروژه صنعت آب و برق در استان یزد، 15 پروژه با سرمایه‌گذاری 676 میلیارد تومان فردا به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 6 پروژه صنعت آب و فاضلاب نیز با اعتبار 5729 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

بر این اساس، فردا پروژه آبرسانی به 70 روستا در استان یزد و پروژه تصفیه‌خانه و تاسیسات جمع‌آوری و انتقال فاضلاب و آب شیرین کن بافق با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

طبق برنامه، چهار مخزن بتنی جمعا به ظرفیت 45 هزار مترمکعب و هفت پروژه توسعه و بهسازی شبکه آب در شهرهای هرات، میبد، اردکان و بافق آماده افتتاح است. همچنین برق‌رسانی به روستای پتکستان از توابع شهرستان اردکان و تصفیه‌خانه فاضلاب روستای اسلامیه از توابع شهرستان تفت در این برنامه به بهره‌‎برداری می‌رسد.

این گزارش می‌افزاید، در یازدهمین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران عملیات اجرایی 6 پروژه بزرگ رینگ آبرسانی، ایستگاه پمپاژ و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یزد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز