خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

کاهش ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی قیمت انواع سکه/ رکود بازار به دلیل فصل امتحانات و انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۶۴

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: بازار طلا و سکه به دو دلیل در رکود است؛ نخست آنکه در فصل امتحانات هستیم و دوم اینکه مردم منتظر نتیجه انتخابات و مذاکرات وین هستند که هر دو بازار ارز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: در روزهای اخیر شاهد نوسان ناچیز در قیمت اونس جهانی بودیم و امروز قیمت آن پس از نوسان اندک به 1900 دلار رسیده است.

وی افزود: همچنین نرخ دلار نیز روند اونس را داشته و تقریبا نوسان 50 تومان دارد. بنابراین بازار طلا و سکه نیز روند تقریبا آرامی را طی کرده و در ده روز اخیر باثبات بوده است.

این کارشناس رسمی بازار طلا اظهار داشت: بازار طلا و سکه به دو دلیل در رکود است؛ نخست آنکه در فصل امتحانات هستیم و دوم اینکه مردم  منتظر نتیجه انتخابات و مذاکرات وین هستند که هر دو بازار ارز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه بطور متوسط انواع سکه کاهش 50 تا 100 هزار تومانی داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم 10 میلیون و 650 هزار تومان، تمام سکه با طرح جدید 10 میلیون و 820 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 850 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 850 هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز 2 میلیون و 350 هزار تومان است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: هر مثقال طلا نیز 4 میلیون و 680 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 80 هزار تومان است.

کشتی‌آرای همچنین حباب سکه را 100 هزار تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز