خبرگزاری کار ایران

سازمان برنامه و بودجه:

خبر انتصاب پورمحمدی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی کذب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۴۷۰

شایعاتی دال بر انتصاب دکتر پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان رئیس کل بانک مرکزی در حالی منتشر شد که وی در جلسات داخلی در این سازمان به سر می‌برد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و اموربین الملل سازمان برنامه و بودجه، وی در واکنش به این شایعات گفت: این موضوع چند روز قبل مطرح شد ولی اینجانب به دلیل عدم آمادگی، پیشنهاد ریاست بانک مرکزی را نپذیرفتم.

بنابراین تمامی اخبار در این زمینه فاقد صحت بوده و تکذیب می شود.

به گزارش ایلنا، شنیده‌ها حاکی از این بود که حمید پورمحمدی (معاون سازمان برنامه و بودجه) جایگزین همتی در بانک مرکزی می‌شود.

همتی شب گذشته در گفت و گویی آزاد با مردم در کلاب هوس اعلام کرد که رییس جمهوری به وی گفته نمی‌تواند هم فعالیت‌های انتخاباتی داشته باشد و هم در رأس بانک مرکزی حضور داشته باشد. بنابراین با برخی از اقتصاددان ها برای جایگزین شدن وی وارد مذاکره شده اند.

البته وی به این موضوع انتقاد داشت که رییس قوه قضاییه هم فعالیت انتخاباتی دارد و در سمت فعلی مشغول به کار است.

با توجه به اینکه صبح امروز اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی در جلسه هیات دولت حضور داشت برخی گمانه زنی می کنند که وی جایگزین احتمالی همتی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز