خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی مرز ایران و افغانستان مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۲۶

سخنگوی گمرک گفت :دقایقی پیش با همکاری و کمک ایران، آتش سوزی گمرک "ابونصر فراهی" افغانستان مهار شد.

به گزارش ایلنا از گمرک ایران، سید روح اله لطیفی،سخنگوی گمرک اظهار داشت: دقایقی پیش، آتش سوزی کامیون حامل سوخت در محوطه گمرکی، "ابونصر فراهی" افغانستان با کمک آتش نشان ها و تیم های امدادی کشورمان اطفا شد.

وی افزود: در ساعت 9و30 دقیقه صبح امروز یک کامیون حامل سوخت افغانستانی در محوطه گمرک "ابونصر فراهی" این کشور واژگون شده و دچار حریق می شود و بلا فاصله به درخواست گمرک این کشور از گمرک ماهیرود کشورمان در استان خراسان جنوب، هماهنگی های لازم با مقامات استانی و شهرستان و سازمان های مستقر در مرز صورت می گیرد و دو تیم آتش نشانی وارد خاک افغانستان می شوند.

لطیفی  توضیح داد: این دو تیم در ابتدا ایمن سازی محیط را در دستور کار قرار می دهند و همزمان با خنک نگه داشتن مخازن سوخت،  مانع از گسترش آتش می شوند.

وی افزود:  تیم سوم آتش نشانی هم ساعتی پیش به محل حادثه اعزام شد و نهایتا دقایقی پیش آتش به طور کامل مهار شد.

سخنگوی گمرک در خصوص روند فعالیت گمرک ماهیرود خراسان جنوبی گفت : با وجود آتش سوزی و اینکه این حادثه در مسیر اصلی  تردد کامیون های تجاری نبود روند فعالیت تجاری نیز  در این  مرز متوقف نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز