خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

جزییات قرنطینه لنج حامل خدمه مبتلا به کرونا در لنگرگاه بندر چابهار/ شناور وارد بندر نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۸۴۲

لنج پاکستانی حامل خدمه مبتلا به کرونا درلنگرگاه بندر چابهار قرنطینه و وارد بندر نشده‌است.

حمید بنی‌صدر، مدیر روابط عمومی بنادر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایلنا درباره قرنطینه یک فروند لنج پاکستانی در مسیر بندر چابهار اظهار داشت: پیش از فراگیری کرونا مامور بهداشت در اسکله وارد کشتی‌های ورودی به بنادر می‌شد تا سلامت افراد را بررسی کند و اگر فردی مشکوک به بیماری بود، مراحل قرنطینه انجام می‌شد اما پس از شیوع کرونا این بررسی‌های ماموران بهداشت سختگیرانه‌تر انجام می‌شود و از تمام خدمه کشتی تست کرونا گرفته می‌شود.

وی افزود: سه روز گذشته یک لنج پاکستانی وارد لنگرگاه شد که این مراحل از جمله اخذ تست کرونا از تمام خدمه انجام شد که تست دو خدمه مثبت بود. البته پس از کرونا این بررسی‌های بهداشت و اخذ تست در لنگرگاه انجام می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نوع ویروس کرونای دو خدمه مبتلا هنوز مشخص نیست، گفت: طبق پروتکل‌ها لنج تا 14 روز در لنگرگاه قرنطینه می‌شود و وارد بندر نخواهد شد.

بنی‌صدر ادامه داد: این لنج کمتر از یک تن بار داشت که حامل کالاهای مختلفی از جمله غذایی، بهداشتی و ... بود.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز