خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می‌دهد؛

جزییات افزایش قیمت انواع روغن +تصویر و جدول

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۷۸۹

طبق صورتجلسه ستاد تنظیم بازار در روز 15 اردیبهشت سال جاری قیمت‌های انواع روغن برای روغن سویا هر کیلو 75 هزار تومان و روغن آفتاب‌گردان هر کیلو 90 هزار تومان برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا و طبق صورتجلسه ستاد تنظیم بازار در روز 15 اردیبهشت سال جاری قیمت‌های انواع روغن برای روغن سویا هر کیلو 75 هزار تومان، روغن آفتاب‌گردان هر کیلو 90 هزار تومان برآورد شده است. در این صورت جلسه آمده است که مسئولیت تامین و تخصیص به موقع ارز با بانک مرکزی و کارگروه تنظیم بازار است و انجمن‌های صنفی مکلف شدند که نسبت به تامین مکفی کالا اقدام کنند.

متن صورتجلسه این جلسه ستاد تنظیم بازار به این شرح است: پیرو تصمیمات متخذه در جلسه 6/2/ 1400 کارگروه تنظیم بازار مبنی بر ضرورت بررسی قیمت خام نباتی و ساخته شده متاثر از افزایش قیمت‌های جهانی روغن خام و همچنین افزایش هزینه‌های تولید روغن نباتی و با عنایت به عدم واردات توسط بخش خصوصی و به تبع عدم امکان ارائه مستندات واردات کالای مورد نظر مقرر گردید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر مبنای قیمت پایه ارزی روغن خام مصوب کمیته تخصیص و اقدام ارزی و لحاظ افزایش سایر هزینه‌های تولید از جمله هزینه مواد بسته بندی، دستمزد و...، قیمت روغن خام و ساخته شده را برآورد و اقدامات لازم را معمول نماید، که بر این اساس قیمت‌های به شرح جدول ذیل مورد موافقت قرار گرفت.

مواد اولیه قیمت قبلی (کیلوگرم ریال)

قیمت روغن خام کمیته تخصیص و اقدام ارزی

تن/یورو

قیمت برآوردی جدید

کیلوگرم ریال

روغن خام سویا 55000 1170 75000
روغن خام آفتابگردان 60000 1405 90000
روغن خام پالم 55000 970 70000

 

تصویر این صورتجلسه را در ادامه می‌بینید:

جزییات افزایش قیمت انواع روغن +تصویر و جدول

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز