خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

همه دستگاه‌های دولتی به منظور ارائه نقشه و مستندات برای صدور سند کاداستری اهتمام لازم را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۳۲۶

مراسم امضای تفاهم نامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استانداری خراسان شمالی به منظور تخصیص اعتبارات و رفع نیازمندی‌های ضروری با هدف خدمتگزاری به مراجعان، توسعه عدالت و امنیت قضایی و تسریع در جهت امور امروز سه شنبه (28 اردیبهشت) برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر خداییان در این مراسم با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت:  با پیگیری استاندار خراسان شمالی تفاهم نامه بهبود فضا و ساختمان و زیر ساخت‌های اداری ادارات ثبت اسناد و املاک در خراسان شمالی تهیه و تدوین شد و امیدواریم با توجه به بازه زمانی مشخص در این تفاهم نامه اقدامات موثری صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در یک بازه زمانی مشخص همه دستگاه‌های استانی باید نسبت به ارائه نقشه و صدور اسناد مالکیت اقدام کنند؛ چراکه این موضوع باعث شفافیت در بحث زمین و مسکن و هم چنین جلوگیری از زمین خواری و مفسده‌هایی که در این حوزه وجود دارد، می‌شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اهتمام همه دستگاه‌های دولتی استان خراسان شمالی خصوصا جهاد کشاورزی را به منظور ارائه نقشه و مستندات برای صدور سند کاداستری خواستار شد و از استاندار خواست که بر تشکیل کمیسیون رفع تداخلات تاکید کند.

این مسئول عالی قضایی تاکید کرد که باید همه دستگاه‌ها در جهت تثبیت اراضی دولتی تا پایان سال 1400 جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند.

شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم با تشکر از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اقدامات صورت گرفته در اداره ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک از جایگاه ویژه ای جهت ارائه خدمت به آحاد مردم  برخوردار است و و سیل مراجعات بسیار زیادی را دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم، تفاهم نامه همکاری بین دکتر خداییان معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز