خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پتروشیمی امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۰۷۲

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مهندس امید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امروز در راس هیاتی بلندپایه از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر بازدید کردند.

به گزارش ایلنا؛ مهندس بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مهندس امید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امروز در راس هیاتی بلندپایه از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر بازدید کردند.

در جریان این بازدید، دکتر پهلوانی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و مسولان شرکت به ارائه گزارشی اجمالی درباره فعالیت های این مجتمع تولیدی و عملکرد این شرکت در سال ۹۹ پرداختند. ایشان همچنین درباره موضوعات فی مابین پتروشیمی امیرکبیر و شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سایر چالش ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهندس محمدی به همراه مهندس عباس نژاد مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز به منظور بازدید از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر و برخی دیگر از مجتمع های پتروشیمی و نیز سرکشی از اسکله صادراتی بندر مجیدیه وارد بندرماهشهر شدند.

مجتمع پتروشیمی امیرکبیر،یکی از بزرگترین واحدهای پلی الفینی کشور است که با تولید سالانه بالغ بر یک میلیون و ۷۲۹ هزارتن انواع محصولات هیدروکربنی در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز