خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با ایلنا:

انجام دو پرواز به فرانسه و هند برای بازگرداندن ایرانی‌ها در پایان هفته / به ۱۵ کشور ممنوعیت پروازی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۵۶۶

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: دو پرواز پایان هفته جاری به کشورهای هند و فرانسه انجام می‌شود تا ایرانی‌های مقیم و مسافر بازگردانده شوند.

محمد ذیبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برقراری پرواز به کشور‌های فرانسه و هند برای بازگرداندن ایرانی‌ها اظهار داشت: پرواز بین ایران- هند و ایران- فرانسه همچنان ممنوع است و تمام پروازها لغو شده اما به درخواست وزارت امورخارجه برای بازگرداندن ایرانی‌های مقیم یا مسافر در این کشورها دو پرواز انجام می‌شود.

وی درباره جزییات برقراری این پروازها ادامه داد: پرواز به کشور فرانسه روز جمعه - 24 اردیبهشت ماه- انجام خواهد شد. پرواز ایران به هند هم پایان هفته جاری انجام می‌شود. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به محدودیت و ممنوعیت‌های پروازی با کشورهای مختلف گفت: در حال حاضر با 42 کشور ویژه و پرخطر محدودیت و ممنوعیت پروازی داریم. که از بین این کشور‌ها به 15 کشور پرواز ممنوع است.

ذیبخش همچنین درباره احتمال اعمال محدودیت‌های جدید در مقصد/ مبدا مسیر بوشهر به دلیل تایید ابتدای چند نفر به کرونای هندی تاکید کرد: هنوز دستورالعملی برای انجام پروازهای بوشهر به سازمان هواپیمایی کشور صادر و ابلاغ نشده‌ است اما همچنان فروش بلیت براساس اطلاعات سامانه وزارت بهداشت انجام می‌شود و برای کد ملی که در این سامانه نشان دهد به کرونا مبتلا است، بلیت صادر نمی‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز