خبرگزاری کار ایران

معاون فنی گمرک اعلام کرد:

از مرگ گورخر آفریقایی متاسفم/ اگر نمایندگان گمرک عامل مرگ گورخر باشند، با آنها برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۰۶۴

معاون فنی گمرک توضیحاتی در مورد ترانزیت سه راس گورخر ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، مهرداد ارونقی با ابراز تاسف از مرگ گورخر آفریقایی و انتشار اخباری از دلایل تلف شدن این گورخر اظهار داشت: علی الظاهر سه راس گور خر وارده به گمرک بازرگان فاقد ثبت سفارش بودند و امکان اظهار به گمرک جهت انجام تشریفات گمرکی را نداشتند.

وی ادامه داد: علاوه بر این تصاویر دردناکی از آ‌زار این حیوان در اثر رها شدن در محوطه گمرک دیده می‌شود و حتی در یکی از این فیلم‌ها ایراد جراحت به یک راس از گورخرها مشهود است.

معاون گمرک ایران تاکید کرد: ضمن هماهنگی گمرک بازرگان با گمرک تهران نسبت به ترانزیت این سه راس گورخر اقدام شده و در گمرک تهران با صدور حکم اجازه خروج داده شده و هر سه راس گورخر در هنگام ترخیص سالم بوده‌اند.

ارونقی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در رابطه با تعلل و قصور احتمالی متصدیان گمرک در ترخیص این گورخرها گفت: اینکه گورخرها چه مدت زمانی در گمرک بازرگان معطل مانده‌اند و در طول این مدت آیا نمایندگان ترخیص گورخرها به گمرک مربوطه مراجعه و درخواست مکتوبی ارائه داده‌اند یا خیر و پیگیری‌های گمرک مربوطه با توجه به فوریت امر به چه صورتی بوده؟ تعلل و قصور احتمالی متصدیان گمرک اشاره شده را نشان خواهد داد و این موضوع تحت بررسی است و امیدوارم ضمن شناسایی کلیه عوامل دخیل با تمامی مقصران این حادثه برخورد لازم صورت پذیرد.

معاون گمرک ایران ادامه داد: ضمن اظهار تاسف از بروز این اتفاق از تمامی افرادی که به نحوی از انحا در جریان این اتفاق دردناک هستند درخواست می‌کنم اگر مستنداتی مبنی بر کوتاهی هر یک از عوامل مرتبط از ابتدا تا انتهای ورود ترخیص این سه راس حیوان دارند به این جانب ارائه و در بررسی‌های صورت گرفته لحاظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز