خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

احتمالا بخشی از دارایی‌های آزاد شده مربوط به کره جنوبی باشد/ بزودی یکی از مسئولان کره به ایران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۲۱۲

رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی گفت: احتمالا بخشی از دارایی‌های آزادی شده هم مربوط به کره باشد، اما چون بنده اطلاع دقیقی ندارم، نمی‌توانم بصورت قطعی اظهار نظر کنم. اما شواهد نشان می‌دهد کره‌ای‌ها در این موضوع جدی هستند.

به گزارش ایلنا، لحظاتی پیش شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از یک مقام مسئول ایرانی اعلام کرد: آمریکا هفت میلیارد دلار از دارایی های توقیف شده ایران را آزاد می‌کند.

ایران در کشورهای مختلف دارایی بلوک شده دارد که یکی از آنها کشورها کره جنوبی است که بیشتر از سایر کشورها در رسانه‌ها مطرح شده است. به گفته بانک مرکزی کره جنوبی 7 میلیارد دلار از پول‌های ایران را مسدود کرده است.

از همین روی احتمالا بخشی از این پول‌های آزاد شده مربوط به کره جنوبی باشد. حسین تنهایی در گفت‌وگو با ایلنا در این مورد گفت: کره‌ای‌ها در این مورد صحبت کرده‌اند و ارتباط نزدیکی با آمریکا دارند. احتمالا ارتباط‌ها در این زمینه نزدیک شود بطوریکه بزودی یکی از مسئولان این کشور به ایران سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: احتمالا بخشی از دارایی‌های آزادی شده هم مربوط به کره باشد، اما چون بنده اطلاع دقیقی ندارم، نمی‌توانم بصورت قطعی اظهار نظر کنم. اما شواهد نشان می‌دهد کره‌ای‌ها در این موضوع جدی هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز