خبرگزاری کار ایران

۷ پروژه صنعت آب با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان‌ فردا به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۱۰۷

هفت پروژه بزرگ صنعت آب با سرمایه‌گذاری 157 میلیارد تومان در استان‌‌های زنجان، اصفهان، بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی فردا با حضور وزیر نیرو در قالب هفته پنجم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌ گزارش ایلنا از وزارت نیرو، فردا دوشنبه با افتتاح این هفت پروژه که در قالب شش طرح و با سرمایه‌گذاری 157 میلیارد تومان آماده شده، پویش #هرهفته_الف_ب_ایران وارد پنجمین هفته خود از ابتدای سال‌جاری می‌شود. از 6 طرح آماده افتتاح، دو طرح در زنجان، دو طرح در اصفهان و در استان‌های بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی نیز هر کدام یک طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

در استان زنجان دو طرح "ایجاد تاسیسات جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زرین آباد در شهرستان ایجرود با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانه‌روز" و "آبرسانی به 31 روستا با جمعیت تحت پوشش 22 هزار و 854 نفر" با اعتبار 50.6 میلیارد تومان با هدف جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و سطحی و افزایش سطح بهداشت جامعه افتتاح می‌شود.

همچنین دو طرح "پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب قمصر و خط انتقال فاضلاب" و "مخزن ذخیره بتنی جوشقان قالی به ظرفیت یک هزار متر مکعب به همراه تاسیسات وابسته" با سرمایه‌گذاری 12.4 میلیارد تومان در شهرستان کاشان استان اصفهان با هدف جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و سطحی و پایداری شبکه و تامین آب پایدار آماده بهره‌برداری است.

این گزارش می‌افزاید، طرح‌های آبرسانی روستایی در سه استان کشور شامل "آبرسانی به 24 روستا با جمعیت زیرپوشش 18 هزار و 346 نفر" در استان بوشهر، "آبرسانی به 24 روستا با جمعیت 4 هزار 946 نفر" در استان کرمان، "آبرسانی به 12 روستا در خراسان جنوبی با جمعیت زیرپوشش 9 هزار و 632 نفر" نیز فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز