خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایلنا:

فردا عملیات اجرایی پروژه ۷ هزار میلیارد تومانی مسکن در بندرعباس آغاز می‌شود/ ساخت ۱۰ هزار واحد در ۴۸ ماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۰۹۰

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی 10 هزار واحد مسکن ملی در بندر عباس آغاز می‌شود.

مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا از آغاز عملیات اجرایی تولید 10 هزار واحد مسکن  در روز آینده خبر داد و گفت: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی تولید 10 هزار مسکن در شهر بندرعباس به عنوان بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این ۱۰ هزار واحد با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان احداث می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به مشخصات فنی این پروژه، بیان داشت: طرح تفصیلی اراضی 350 هکتاری شهر بندرعباس در سال 98 بنا به درخواست شرکت بازآفرینی شهری ایران تجدیدنظر و نهایتا با توجه به مصوبه تیر ماه سال ۹۹ کمیسیون ماده 5 شهر بندرعباس، ظرفیت بارگذاری این اراضی در قالب 7 محله تا 10 هزار واحد مسکونی تصویب شد.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار درباره زمان اتمام این پروژه گفت: مدت قرارداد 48 ماهه است اما در تلاشیم تا زودتر از این زمان پروژه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری گردد.

عبوری ادامه داد: مساحت زیر بلوک‌های مسکونی 92 هکتار و مابقی (۲۶۰ هکتار) به فضاهای عمومی، فضای سبز، معابر و خدمات زیربنایی و روبنایی اختصاص داده شده است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش پایانی این گفت وگو اظهار داشت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت طرح و ساخت فضاهای آموزشی، مسجد، فضاهای اداری، تجاری و انتظامی، ورزشگاه، خانه بهداشت، زیرساخت ها و فضاهای شهری، فضای سبز، پیاده راه و سایر فضاهای عمومی و خدماتی تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز