خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با ایلنا:

اعضای تیم «پرسپولیس» با پرواز اختصاصی از هند به کشور برمی‌گردند/ توضیح درباره پرواز روز گذشته هند-ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۹۴۸

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: آخرین پرواز از هند به ایران بامداد روز شنبه برای بازگرداندن ایرانی‌ها به کشور بود که تمام مسافران این پرواز تست منفی از مبدا و مقصد داشتند.

محمد ذیبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین پرواز هند به ایران اظهار داشت: شرکت هواپیمایی ایران ایر در هفته دو پرواز تهران- بمبئی انجام می‌داد که از شروع ماه مبارک رمضان این پروازها برقرار نشده است و اخیرا هم هر دو هفته یک بار پرواز تهران- بمبئی انجام می‌شد.

وی ادامه داد: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان در هفته 4 پرواز تهران- دهلی داشت که این 4 پرواز فقط روزهای جمعه برقرار بودند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به آخرین پروازی که از مبدأ هند به کشورمان انجام شده است، گفت: آخرین پرواز بامداد روز شنبه انجام شد که در این پرواز ایرانی‌های حاضر در هند به کشور برگشتند.

وی تاکید کرد: تمام مسافران این پرواز دارای تست PCR منفی بودند که در مقصد هم تست PCR از آنها گرفته شد و جواب آن منفی بود.

ذیبخش درباره برگشت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از هند به کشور بیان داشت: تیم پرسپولیس با پرواز اختصاصی هواپیمای وارش به کشور برمی‌گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز