خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

ایران از بهترین تولیدکنندگان واکسن کرونا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۸۳۸

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: از ابتدا اعلام کردم هیچگونه واکسن خارجی استفاده نخواهم کرد و منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که اعتقاد کامل بر این داشتم واکسن ایرانی از بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛حسینعلی شهریاری در مراسم آغاز فاز 3 مطالعات بالینی واکسن کوو ایران با بیان اینکه از ستاد اجرایی فرمان امام برای این کار بزرگی که در تولید واکسن کرونا انجام داده تشکر می‌کنم، اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم در حالی که بسیاری از کشورها توانایی تولید واکسن ندارند، ایران تولیدکننده واکسن کرونا است.

وی تاکید کرد: از ابتدا اعلام کردم هیچگونه واکسن خارجی استفاده نخواهم کرد و منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که اعتقاد کامل بر این داشتم واکسن ایرانی از بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود: در فاز 2 تست هم برای شرکت در مطالعات بالینی اعلام آمادگی کردم اما نپذیرفتند و با مشارکتم در فاز 3 تست انسانی موافقت کردند.

شهریاری تاکید کرد: مردم باور کنند وقتی نخبگان کشورمان در مسیری قرار می‌گیرند بهترین عملکرد را دارند و بهترین دستاورد را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هرچه سریعتر به تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا می‌رسیم، گفت: باید به جایی برسیم که نیازی به واردات هیچ نوع واکسنی نداشته باشیم و باید این توان را داشته باشیم که بی‌نیاز در تولید تمام واکسن‌ها باشیم.

گفتنی است شهریاری امروز در فاز 3 مطالعات بالینی واکسن کوو ایران را دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز