خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در گفت‌وگو با ایلنا:

نامزدهای انتخابات سهام عدالت فقط تا فردا برای تکمیل مدارک فرصت دارند/ جمعیت سجامی‌ها به ۶۰ درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۸۸۵

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی گفت: کسانی که در سایت «ستان» نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند تا پایان یکم اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را کامل کنند.

پیمان میراب در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به مهلت تکمیل مدارک متقاضیان ثبت نام در انتخابات تعیین هیات مدیره سهام عدالت اظهار داشت: افراد با سه شرط داشتن حداقل یک سهم عدالت، داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با مباحث مالی، مدیریتی، اقتصادی،حسابداری و ... و داشتن سابقه کار در زمینه‌های مرتبط تا 28 فروردین ماه برای اعلام کاندیداتوری خود در انتخابات تعیین هیات مدیره شرکت های استانی سهام عدالت فرصت داشتند. همچنین کسانی که در سایت «ستان» نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند تا پایان یکم اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را کامل کنند.

وی درباره تعداد افرادی که برای شرکت در انتخابات در سایت ستان ثبت نام کرده‌اند، گفت: تا پایان مهلت ثبت‌نام نزدیک به 2000 نفر در سراسر کشور کاندیداتوری خود را برای این انتخابات اعلام و در سایت ستان ثبت نام کرده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی افزود: سازمان بورس نسبت به استعلام‌گیری برای احراز شرایط افراد اقدام کرده و داوطلبانی که مدارک خود را به صورت کامل ارایه داده‌اند در مرحله احراز شرایط و پالایش قرار دارند و به زودی لیست دواطلبان واجد شرایط اعلام می‌شود.

میراب با اشاره به زمان آغاز انتخابات گفت: انتخابات تعیین هیات مدیره شرکت‌های سهام عدالت در استان‌ها از نیمه اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا نیمه خرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شرط امکان رای دادن به افراد سجامی شدن است، ادامه داد: سهام‌داران غیر مستقیم سهام عدالت برای اینکه بتوانند به کاندید مورد نظر خود رای دهند باید در ابتدا احراز هویت و سجامی شوند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی افزود: تا کنون بیش از 60 درصد این جمعیت سجامی شده‌اند.

میراب تاکید کرد: سجامی شدن برای افراد کاملا رایگان است و نیازی به مراجعه حضوری نیست و می‌توانند با مراجعه به سایت سهام عدالت سجامی شوند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز