خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری مطرح شد:

پروازهای ایران و ترکیه به ۵ درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۳۰۳

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش پروازهای ایران و ترکیه خبرداد و گفت: در حال حاضر فقط 5 درصد از کل توافق پروازها بین دو کشور انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسن ذیبخش گفت: از پایان سفرهای نوروزی تاکنون، علی رغم ظرفیت بالای پروازی بین ایران و ترکیه، تنها 5درصد این ظرفیت مورد استفاده قرار می گیرد که البته تعلیق تورهای مسافرتی نیز از دلایل این کاهش می تواند باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای برای قطع پروازها بین دو کشور تا زمان ابلاغ رسمی ستاد مبارزه با کرونا وجود ندارد، افزود: کاهش پروازها براساس توافقات صورت گرفته بین دو کشور انجام شده، به گونه ای که در مسیر مذکور در 24 ساعت گذشته 5پرواز خروجی و 7 پرواز ورودی انجام شده است.

ذیبخش همچنان یادآورشد: عدم منع تردد مستلزم ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام تست مجدد پس از ورود به کشور برای مسافران بالای 8سال در کشورهای پر خطر است و تردد در سایر کشورها با الزام ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام مراقبت های سندرومیک پس از ورود به کشور و انجام تست مجدد در صورت نیاز بلامانع است.

به گفته وی، ارائه تست PCR فقط در آزمایشگاه های مورد تایید وزارت امورخارجه ایران در کشورهای مبدا دارای اعتبار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز