خبرگزاری کار ایران

توزیع گوشت قرمز به قیمت تمام شده تولید با آغاز ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۴۵

یک مقام مسئول گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان توزیع گوشت قرمز به قیمت تمام شده و منظور تنظیم بازار با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اجرایی فرمان اجرایی امام (ره) سجاد امیر زادگان مدیر شبکه توزیع هوشمند "هستین اینجا"، اظهار کرد: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان سامانه هست اینجا وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  در همه استان ها گوشت و برنج به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی عرضه می کند. 

وی افزود: در حال حاضر عرضه این محصولات در  استان‌های تهران، البرز،اصفهان، قم و مرکزی آغاز شده و به زودی در استان‌های سمنان، گیلان، قزوین، مازندران، زنجان و خراسان رضوی نیز عرضه می شود.

مدیر شبکه توزیع شبکه هوشمند هست اینجا  ادامه داد: این محصولات شامل گوشت  گوساله جوان نر پرواری بدون چربی به صورت بدون چربی و به قیمت هرکیلوگرم 105 هزار تومان  همچنین برنج طارم رقم ندا به قیمت 24.5 هزار تومان عرضه می شود.

وی تصریح کرد:این محصولات با همکاری ستاد اجرای فرمان امام(ره) با شرکت پشتیبانی امور دام انجام می شود و مردم برای تهیه آن می توانند به سامانه هست اینجا مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و خریداری محصول خود آن را از فروشگاه های معرفی شده در سامانه دریافت کنند.

امیر زادگان گفت: بر این اساس برای هر کد ملی امکان خریداری 30 کیلوگرم برنج و 3 کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت های یاد شده فراهم شده است.

وی یاد آورد شد که این محصولات به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی و تنظیم بازار به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شبکه هوشمند توزیع "هسیتن اینجا" را ایجاد کرده است تا کالاهای که در وضعیت توزیع دچار بحران می شود را از طریق این شبکه با قیمت تمام شده تولید به دست مردم برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز