خبرگزاری کار ایران

عرضه سهام پروژه‌های ریلی و آزادراهی در بازار سرمایه در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۷۹۶

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت‌های هوایی می‌توانند با تشکیل کنسرسیوم در بازار سرمایه حضور پیدا کنند، گفت: لازم است آن‌ها کنسرسیوم را تشکیل دهند تا بتوانند ظرفیت بزرگتری را به وجود آورند.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در پاسخ به این سوال که «آیا در سال جدید، امکان حضور و عرضه سهام صنعت حمل و نقل هوایی، همچون راه آهن، در بازار سرمایه وجود دارد؟» اظهار کرد: استفاده از بازار سرمایه در صنعت هوایی در حقیقت الگویی است که می‌تواند انجام شود.

 وی گفت: از این شرکت‌های کوچکی که وجود دارد، می‌توانیم به صورت کنسرسیوم استفاده کنیم و لازم است آن‌ها بتوانند کنسرسیوم را شکل بدهند و ظرفیت بزرگتری را به وجود آورند.

 اسلامی عنوان کرد: با تشکیل کنسرسیوم، اصلاحات مالی و حقوقی در ساختارشان شکل می‌گیرد و می‌توانند در بازار سرمایه بلوکشان را عرضه کنند و با عرضه بلوک سهام در بازار سرمایه ‌می‌توانند تأمین منابع برای گسترش فعالیت‌هایشان انجام دهند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آنچه حائز اهمیت است، این است که مردم در بازار سرمایه منابع خودشان را می‌آورند و استفاده می‌کنند و انتظار بازگشت سرمایه و سود مناسب را دارند.

وی خاطرنشان کرد: ما جایی از بازار سرمایه استفاده می‌کنیم که با تنظیمات دولت بتوانیم بازگشت سرمایه را با سود مناسب تضمین کنیم، مثل آزادراه‌ها یا پروژه‌های ریلی که اخیراً در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و آن‌ را در سال جدید (۱۴۰۰)  ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز