خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

رفع ۲۱۱ مورد تعرض از اراضی دولتی به مساحت بیش از ۳۶ هکتار در ۱۰ روز نخست فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۸۹۵

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از رفع ۲۱۱ مورد تعرض از زمین‌های دولتی به مساحت بیش از ۳۶ هکتار در ۱۰ روز نخست فروردین، خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن  عملکرد یگان حفاظت در صیانت از اراضی دولتی را در ۱۰ روز نخست بهار ۱۴۰۰ تشریح کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن عملکرد یگان را در ۳۵ اداره کل و ۴۱۶ شهرستان در مجموع در ۱۰ روز نخست شامل رفع ۲۱۱ مورد تعرض در زمین هایی به مساحت ۳۶۶ هزار و ۹۵۵ مترمربع عنوان کرد.

به گفته فرمانده خردمند رفع تعرض ها از اول تا ۱۰ فروردین بدین شرح است: اول فروردین رفع ۷ مورد تعرض از زمین‌هایی به مساحت ۱۸ هزار و ۹۲۰ مترمربع که فاقد تعرض در روز نخست ۲۸ استان گزارش شده است. در روز دوم ۹۴ مورد تعرض از زمین‌های دولتی به مساحت ۶۹ هزار و ۷۰ مترمربع رفع شد که فاقد تعرض در روز دوم ۲۰ استان عنوان شد.

وی در بیان عملکرد یگان برای روزهای سوم تا هفتم، توضیح داد: روز سوم ۲۷ مورد تعرض از ۸۹ هزار و ۹۷۰ مترمربع اراضی رفع شد که فاقد تعرض ۲۵ استان بوده است. در روز چهارم ۱۳ مورد تعرض در زمین‌هایی به مساحت ۳۴ هزار و ۴۵۰ مترمربع اراضی رفع شد که فاقد تعرض ۲۸ استان گزارش شد. در روز پنجم گزارشی واصل نشد. در روز ششم ۹ مورد تعرض گزارش شد که ۸ مورد از آنها به مساحت ۱۰ هزار و ۸۵۰ مترمربع رفع تعرض شد. برای روز هفتم نیز ۸ مورد تعرض از زمین‌هایی به مساحت ۱۵ هزار و ۲۰ مترمربع رفع شد که ۳۰ استان فاقد تعرض بود.

خردمند گفت: برای روز هشتم، نهم و دهم به ترتیب ۲۰ مورد تعرض از ۸۳ هزار و ۵۳۴ مترمربع اراضی دولتی، ۹ مورد تعرض از ۱۴ هزار و ۴۸۶ مترمربع اراضی و ۱۵ مورد تعرض از زمین‌هایی به مساحت ۳۰ هزار و ۶۵۵ مترمربع اراضی رفع شد. همچنین برای روزهای ۸ تا ۱۰ فروردین نیز به ترتیب ۲۵ استان، ۲۵ استان و ۲۷ استان فاقد تعرض گزارش شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز