خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

ارایه بسته‌های تشویقی به شرکت‌های هواپیمایی در سال ۱۴۰۰/ کاهش پروازهای عبوری به دلیل عملیات روانی دشمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۴۶

وزیر راه و شهرسازی از کاهش پروازهای عبوری در آسمان ایران به دلیل عملیات روانی دشمنان خبر داد و اظهار کرد که تلاش شده با اتخاذ سیاست‌هایی، بخشی از خسارتی را که حوزه هوایی متحمل شده است، جبران شود.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان مبنی بر ناامن نشان دادن آسمان ایران جهت پروازهای عبوری اظهار کرد: دشمنان ما به ویژه آمریکا با تمام قدرت واقعی و غیر واقعی‌شان با ارعاب و عملیات روانی تلاش نمودند تا شرایطی را به وجود آوردند که پروازهای عبوری از آسمان کشورمان کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: ما نیز در مقابل سعی کردیم با تمهیدات و تدابیر و گرفتن مجوزهای لازم قانونی، یکسری امتیازات و تخفیفاتی را به شرکت‌های هواپیمایی پیشنهاد کنیم.

 اسلامی تصریح کرد: با بسته‌هایی که به شرکت‌های هواپیمایی ارائه کردیم، به طور تدریجی توانستیم یک مقدار از آن برنامه‌ریزی را که آمریکایی‌ها برای مخدوش کردن پروازهای عبوری از آسمان ایران انجام داده بودند، مختل کنیم.

 وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این سیاست‌ها را به طور جامع و دقیق‌تر در سال ۱۴۰۰ ادامه خواهیم داد تا با بسته‌های پیشنهادی بتوانیم یک کار رقابتی قدرتمند در حوزه هوایی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: در صدد هستیم با اجرای این سیاست‌ها، بخشی از خسارتی را که حوزه هوایی متحمل شده است را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز