خبرگزاری کار ایران

شریعتی:

استاندارد، پشتیبان تولید و حامی مصرف کنندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۷۰۹

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تبریک سال نو آمادگی این سازمان را برای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ غلامرضا شریعتی اظهار داشت: به تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری، حمایت از تولید با رفع موانع و پشتیبانی تحقق می یابد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، تاکید کرد: سال نو را با همبستگی در جهت سازندگی، کار و همت در عرصه ملی و بین المللی در کنار سایر ارکان نظام آغاز می کنیم و به پایان می رسانیم.

وی، حفظ سلامت و ایمنی را مهمترین هدف سازمان استاندارد عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود همه مشکلات، تلاش می کنیم تا شرایط ایمن، سالم و زندگی باکیفیتی برای اقشار مختلف جامعه رقم بزنیم.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران تصریح کرد: در کنار کنترل های کیفی تلاش می کنیم با تفویض اختیار به مدیران استانی، فرآیند استاندارد را برای تولید کننده تسهیل کنیم.

شریعتی خاطر نشان کرد: تفویض اختیار به استان‌ها و کم کردن مداخله باعث تسریع در امور می شود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، با اشاره به بخشی از سخنان رهبری در آغاز سال نو مبنی بر ایجاد مشوّق‌هایی برای پشتیبانی از بخش خصوصی، تصریح کرد: بخش خصوصی با سرمایه گذاری وارد بازار شده که ما موظفیم حین نظارت دقیق بر امور مراقبت کنیم تا بخش خصوصی آسیب نبیند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران از تدوین برنامه راهبردی ۵ ساله سازمان خبر داد و گفت: این  برنامه جامع به عنوان نقشه راه سازمان است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه در قبال حقوق همه حتی در دورترین نقاط کشور مسئولیم افزود: پشتیبانی و حمایت های این سازمان برای همه فعالان اقتصادی یکسان است بطوریکه احساس تبعیض نشود.

شریعتی با اشاره به بازدید های اخیر از بنادر و گمرکات و عزم استاندارد برای تسهیل تجارت اذعان داشت: در ملاقات با تجار با مسائل و مشکلات دست و پاگیر آنها آشنا شدم که طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و با همراهی و مشارکت مقامات استانی تصمیمات خوبی برای رفع موانع تولید اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز