خبرگزاری کار ایران

آمادگی ۱۵۰۰ تیم عملیاتی برای حوادث و اتفاقات احتمالی نوروز ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۲۵

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با اشاره به تیم‌های آماده بکار و عملیاتی در هر دو حوزه آب و برق از آمادگی 1500 تیم عملیاتی برای حوادث و اتفاقات احتمالی نوروز 1400 خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "میثم جعفرزاده" با اشاره به لزوم پایداری دو کالای مهم و اساسی آب و برق در ایام عید همچون سایر ایام سال اظهار کرد: از آنجا که آب و برق از نیازهای اساسی و اولیه جامعه بوده و نقش بنیادی در عملکرد سایر زیرساخت‌های کشور دارد، استمرار کمی و کیفی خدمات در طول سال همواره مد نظر بوده، امکان توقف و تعطیلی نداشته و به تبع آن در ایام نوروز نیز ادامه می‌یابد. 

وی اضافه کرد: بنابراین برنامه کشیک و سازماندهی تیم‌های آماده بکار و عملیاتی در ایام نوروز نیز انجام شده و کارکنان در هر دو حوزه آب و برق آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو خاطرنشان کرد: برای ایام نوروز 1400 در سطح صنعت آب و برق کشور روزانه حداقل پنج هزار نفر در قالب بیش از 1500 تیم عملیاتی با تجهیزات و امکانات، آماده واکنش سریع و مناسب به حوادث و اتفاقات احتمالی خواهند بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آمادگی‌های ایجاد شده و تلاش همکاران صنعت آب و برق، به‌ویژه تیم‌های عملیاتی، نوروز 1400 نیز همچون سال‌های گذشته، با تامین پایدار خدمات آب و برق همراه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز