خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت‌های برتر؛ به ارزش 152 هزار میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۰۸

در راستای سیاست توسعه تولید و هدایت سرمایه‌ها به بخش تولید، تفاهم نامه همکاری بین وزارت صمت و 5 شرکت تولیدی برتر کشور به ارزش بالغ بر 152 هزار میلیارد تومان مبادله می‌شود.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، در راستای سیاست توسعه متوازن تولید و صنایع و معادن در کشور و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری، وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی آن‌ها به 100 شرکت تولیدی برتر کرده است.

امروز دوشنبه 25 اسفند، در مرحله اول اجرای این طرح،تفاهم همکاری با حضور 5 شرکت در قالب 62 پروژه و با سرمایه‌گذاری بالغ ‌بر 152 هزار میلیارد تومان، مبادله می‌شود تا نقطه آغازی برای ایجاد یک تحول بزرگ در جهت توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از کالای ایرانی باشد.

این اقدام وزارت صمت در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران برتر و ارتقاء امنیت سرمایه گذاری در کشور صورت گرفته است و موجب ایجاد هزاران فرصت شغلی، افزایش ارزش افزوده و توسعه صادرات در کشور خواهد شد.

اجرای این طرح علاوه بر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هدف تاب‌آوری اقتصادی و افزایش کیفیت و تنوع در محصول، موجب جایگزینی واردات و بهبود تراز تجاری کشور، توسعه نوآوری و کارآفرینی فناورانه، تکمیل زنجیره ارزشی و جلوگیری از خام فروشی و رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی و امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز