خبرگزاری کار ایران

فروش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال تملیکی در ۱۱ ماهه سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۲۵۰

یک مقام مسئول با بیان اینکه در ۱۱ ماهه سال ۹۹، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از امول منقول و غیر منقول به فروش رسیده است، گفت: این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد علی افتخاری مدیرعامل این سازمان با اشاره به گزارش عملکرد این سازمان در ۱۱ ماهه سال ۹۹، اظهار داشت: این سازمان امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت است. در این مدت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اموال منقول و غیرمنقول به فروش رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی دارد.

وی ادامه داد: از این میزان هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان اموال منقول فروخته شده که رشد ۸۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. همچنین ۲۱۵ میلیارد تومان اموال غیرمنقول به فروش رسیده که رشد ۳۷۴ درصدی را ثبت کرده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این سازمان در زمینه فروش کالاهای متروکه دولتی و غیردولتی، ضبطی و قاچاق قطعی شده فعالیت دارد، بیان داشت: این سازمان بزرگترین برگزارکننده مزایده در سراسر کشور است که وظیفه قانونی تعیین تکلیف به موقع اموالی که به نحوی از انحای مختلف به تملک یا تصرف دولت درآمده است را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز