خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در گفت‌وگو با ایلنا:

خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده قیمت خودرو را کاهش داد/ بازار راکد است/ مردم انتظار ریزش قیمت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۳۶

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار داشت: دیروز که در مورد پول‌های بلوکه شده ایران در عراق صحبت شد، دوباره دلار به 24 هزار و 500 تومان رسیده و انتظار کاهش قیمت را در مصرف‌کنندگان به وجود آورده و قیمت‌ها با کاهش مواجه شده است.

اسد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو دوباره دچار رکود و کاهش قیمت شده است. ریشه کار کشور ما وابسته به دلار شده است؛ همه چیز به دلار بستگی دارد. دیروز که در مورد پول‌های بلوکه شده ایران در عراق صحبت شده، دوباره دلار به 24 هزار و 500 تومان رسیده و انتظار کاهش قیمت را در مصرف‌کنندگان به وجود آورده و قیمت‌ها با کاهش مواجه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به این شرایط، بازار خودرو راکد شده، به نوعی قفل است و هیچ خریداری در بازار نیست. وقتی بازار کمی جنب و جوش پیدا می‌کند مردم لباس تن خود را هم می‌فروشند تا ماشین، ملک، سکه، دلار یا هر کالای دیگری بخرند؛ ولی وقتی بازار راکد است اگر ده درصد هم زیر قیمت عرضه شود هم خریداری ندارد؛ اینطور عادت کرده‌اند.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به نرخ روز خودرو گفت: امروز پراید 111 میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته 3 میلیون تومان کاهش داشته، تیبا صندوقدار 121 میلیون بود که به 119 میلیون تومان رسیده است.تیپا هاچ بک با 1 میلیون تومان کاهش قیمت به 127 میلیون تومان رسیده، ساینا  هم که هفته گذشته 133 میلیون تومان قیمت داشت امروز 130 میلیون تومان به فروش می‌رود.

وی افزود: قیمت پژو 405 حدود 185 میلیون تومان، پژو پارس 208 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 حدود 190 میلیون تومان و تیپ 5 حدود 250 میلیون تومان، پژو 206 v8 حدود 243 میلیون تومان، پژو 207 دنده‌ای 277 میلیون تومان و اتوماتیک 390 میلیون تومان، سمند LX حدود 192 میلیون تومان، هایما 720 میلیون تومان، سراتو 780 میلیون تومان و جک هم 720 میلیون تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز