خبرگزاری کار ایران

سوخت مورد نیاز مناطق زلزله‌زده کهگیلویه و بویراحمد تامین شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۶۲۸

سرپرست شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از تامین سوخت موردنیاز مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: از نخستین ساعات وقوع زلزله سوخت موردنیاز شهرهای یاسوج و سی‌سخت در جایگاه‌های ویژه عرضه فرآورده تامین شد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، عزیزالله محمدی درباره وضع تامین سوخت مورد نیاز برای متقاضیان گفت: هم‌اکنون سوخت کافی شامل نفت‌سفید و فرآورده‌های دیگر در شهر سی‌سخت ذخیره شده است.

وی با اعلام آمادگی برای در اختیار قرار دادن سوخت به افراد متقاضی، عنوان کرد: هم‌اکنون مراجعه کننده‌ای برای دریافت سوخت نداشته‌ایم، اما در صورت نیاز مواد سوختی ذخیره شده در مخزن‌ها از طریق فروشندگی‌ها و با مراجعه‌های مردم به آنها، عرضه می‌شود.

سرپرست شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ذخیره مناسب فرآورده‌های نفتی در شهر سی‌سخت و روستای کریک وجود دارد،گفت: در روزهای گذشته تقاضاهایی برای دریافت فرآورده در دیگر نقاط استان دریافت شد که برای تامین آن مشکلی وجود ندارد.

محمدی تاکید کرد: سوخت کافی در جایگاه‌های شهرهای یاسوج و سی‌سخت ذخیره‌سازی شده و در این باره مشکلی نداریم.

شامگاه چهارشنبه هفته گذشته (۲۹ بهمن‌ماه) ساعت ۲۲ و پتج دقیقه زمین لرزه‌ای ۵.۶ ریشتری شهر سی‌سخت، مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند؛ خوشبختانه این زمین لرزه آسیب جانی نداشت، اما ۶۳ نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز