خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه برای توسعه زیرساخت فاضلاب در ۷ شهر خوزستان/ ۲۴۰ روستای استان از تنش آبی خارج می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۶۰۶

تفاهم‌نامه‌های 7 شهر و 240 روستا با مبلغ 21900 میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت‌های فاضلاب در شهرهای آبادان، مسجد سلیمان، بندر‌امام، ماهشهر، خرمشهر، دشت آزادگان، شادگان و آبرسانی به 240 روستای دارای تنش آبی با جمعیت 105 هزار نفر مبادله شد.

به گزارش ایلنا، در راستای توجه دولت به توسعه زیرساخت‌های استان خوزستان، تفاهم‌نامه‌هایی در خصوص تامین منابع مالی از طریق ساز و کار موضوع ماده (56) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر نیرو، استاندار خوزستان و روسای بانک‌های ملی، صادرات، پارسیان، رفاه، ملت، پاسارگاد، تجارت، سپه تنظیم شد.

این تفاهم‌نامه‌ها برای 7 شهر و 240 روستا با مبلغ 21900 میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت‌های فاضلاب در شهرهای آبادان، مسجد سلیمان، بندر‌امام، ماهشهر، خرمشهر، دشت آزادگان، شادگان و آبرسانی به 240 روستای دارای تنش آبی با جمعیت 105 هزار نفر مبادله شد.

با اجرای این طرح‌ها 525 کیلومتر شبکه جمع‌آوری اصلی و فرعی فاضلاب، 43 باب ایستگاه پمپاژ، 4 پکیج تصفیه فاضلاب هر یک به ظرفیت 1000 مترمکعب در شبانه‌روز و بهسازی تصفیه‌خانه‌های هویزه و سوسنگرد انجام و 240 روستا آبرسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز