خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد تشریح کرد؛

جزییات نحوه دریافت کارت اعتباری سهام عدالت/ سود ۱۸ درصد است/ شعب مراجعه حضوری نمی‌پذیرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۸۷۶

معاون وزیر اقتصاد از ارایه کارت اعتباری سهام عدالت از امروز خبر داد و گفت: از امروز دو بانک ملی و تجارت به صورت الکترونیکی به سهام‌داران عدالت، کارت اعتباری ارایه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عباس معمار نژاد در نشست خبری از ارایه کارت اعتبار سهام عدالت از امروز خبر داد و گفت: از امروز دو بانک ملی و تجارت به صورت الکترونیکی به سهام‌داران عدالت، کارت اعتباری ارایه می‌دهند.

 وی ادامه داد: برای دریافت این کارت نیاز به مراجعه حضوری نیست و درخواست به صورت الکترونیکی به همراه مدارک ارسال می‌شود و تا سه روز دیگر کارت برای سهام‌داران صادر خواهد شد.

 معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد: ارزش این کارت اعتباری ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت افراد است و در تمام دستگاه‌های پز خدمات ارایه می‌دهد.

معمارنژاد با بیان اینکه نیازی به ارایه هیچ وثایقی نیست، افزود: افراد اگر در یک ماه قابل بازگرداندن تسهیلات باشند، اعتبارات بدون سود خواهد بود در غیر این صورت به صورت سه ساله باز گردانده خواهد شد.

وی ادامه داد: سود این تسهیلات در مدت زمان سه ساله ۱۸ درصد است.

معمارنژاد در پاسخ به سوال ایلنا، مبنی بر اینکه روند دریافت کارت اعتباری سهام عدالت به صورت الکترونیکی چیست و به چه مدارکی نیاز دارد، اظهار داشت: افرادی که از طریق بانک ملی اقدام می‌کنند باید به سامانه ایوا و مراحل احراز هویت را در آن سپری کنند.

وی ادامه داد: مدارک مورد نیاز بارگذاری شناسنامه و کارت ملی است که بلافاصله اگر سیم‌کارت به نام افراد باشد شماره تایید پیامک می‌شود که این شماره باید در سامانه ثبت شود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: پس از آن سامانه مذکور به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی لینک می‌شود و مراحل بعدی صدور کارت اعتباری برای متقاضی انجام خواهد شد. همین روند برای بانک تجارت از طریق سامانه زمرد انجام خواهد شد.

معمارنژاد تاکید کرد: به هیچ وجه شعب بانک‌ها مراجعه حضوری برای صدور کارت اعتباری سهام عدالت را نمی‌پذیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز