خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه ‌داران خودرو در گفتگو با ایلنا:

بازگشت بازار خودرو به شرایط عادی/ زمان مناسب برای خرید فرا رسیده/ بازار جذابیتی برای دلالان ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۳۷

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه ‌داران خودرو اظهار کرد: خودرو شاخص که ۲۰۶ تیپ ۲ و پراید هستند امروز به ترتیب پژو ۲۰۶ با قیمت حدود ۱۹۰ میلیون و پراید با قیمت ۱۰۳ تا ۱۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. قیمت خودروهای دیگر نیز تفاوت چندانی با چند روز قبل ندارند.

نعمت الله کاشانی نسب در گفت‌وگو با ایلنا در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: بعید به نظر می‌رسد که قیمت خودرو کاهش یا افزایش خاصی داشته باشد اگر کسی نیاز به خرید خودرو دارد الان آن‌ زمان مناسبی است و باید خرید را انجام دهد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با تاکید بر این روزها بازار خودرو شکل یک بازار عادی به خود گرفته گفت: الان فقط مصرف کننده واقعی در بازار است و دیگر جذابیتی برای دلالان وجود ندارد. دیگر به این شکل نیست که بتوانند خودرو را بخرند، نگه دارند و گران‌تر بفروشند.

وی در ادامه افزود: به علت ثبات چند روزه قیمت خودرو، خریداران به بازار مراجعه می‌کنند و خرید و فروش انجام می‌شود. با حذف دلالان و مراجعه مصرف‌کنندگان واقعی می‌توان گفت بازار خودرو این روزها یک بازار عادی است. 

کاشانی نسب با اشاره به نرخ روز خودرو تصریح کرد: خودرو شاخص که ۲۰۶ تیپ ۲ و پراید هستند امروز به ترتیب پژو ۲۰۶ با قیمت حدود ۱۹۰ میلیون و پراید با قیمت ۱۰۳ تا ۱۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. قیمت خودروهای دیگر نیز تفاوت چندانی با چند روز قبل ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز