خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

حل مشکل گاز واحدهای تولیدی سیمان از امروز/ احتمال نهایی شدن افزایش قیمت در هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۵۴۶

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان اظهار کرد: خوشبختانه از دیروز و امروز ظاهرا مشکل برق و گاز برای واحدهای تولیدی سیمان، در حال حل شدن است.

عبدالرضا شیخان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد وضعیت افزایش قیمت سیمان اظهار کرد: افزایش قیمت سیمان هنوز نهایی نشده و در دست بررسی است. مذاکراتی با معاونت ذیربط در وزارت صمت داشته‌ایم، الگوهایی طراحی کرده‌ایم و در حال کارشناسی هستیم.

وی افزود: قول گرفته‌ایم که هفته آینده با معاونین وزیر جلسه‌ای در همین مورد داشته باشیم. احتمال نهایی شدن قیمت در این جلسه وجود دارد. 

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان در اشاره به مشکل کمبود گاز، مازوت‌سوزی و مشکلات پیش آمده برای تولید سیمان به دنبال این مشکلات تصریح کرد: خوشبختانه از دیروز و امروز ظاهراً هم مشکل برق و گاز برای واحدهای تولیدی سیمان، در حال حل شدن هستند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه به نظر می‌رسد مشکل کمبود گاز و برق در کشور حل شده است. نامه‌ای روز گذشته و یک نامه امروز صادر شده، مبنی بر اینکه گاز و برق همه کارخانجات وصل می‌شود.

شیخان تصریح کرد: ظاهراً مشکل گاز رسانی حل شده و در تامین گاز خانگی مشکلی وجود ندارد، بنابراین گازرسانی به صنایع در حال انجام است و امیدواریم صنعت سیمان نیز از این گاز بهره‌مند شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز