خبرگزاری کار ایران

رییس کل بانک مرکزی عنوان کرد:

ابطال ۲ هزار کارت بانکی مربوط به سایت‌های شرط‌بندی/ شناسایی ۱۷۰ مرکز قمار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۱۹۶

رییس کل بانک مرکزی اظهار کرد:‌ طبق آخرین اطلاعات حدود 2 هزار کارتی که برای مراکز قمار استفاده می‌شد، شناسایی و باطل شده است. ما با 500 هزار کارتی که برای شرط‌بندی یا قمار استفاده می‌شد مواجه شدیم که با همکاری دادستانی در سه سطح هشدار، اخطار و پیگیری قضایی اقدام کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالناصر همتی در آیین رونمایی از پروژه پرداخت موبایلی مبتنی بر EMV اظهار کرد: در مبارزه با شرط‌بندی و قمار در شبکه پرداخت موفقیت‌های خوبی داشتیم. با الگوریتم‌هایی که همکاران ما طراحی و اقداماتی که انجام دادند و با همکاری دادستانی انقلاب توانستیم موفقیت‌های خوبی در کنترل این موضوع داشته باشیم.

وی افزود: طبق آخرین اطلاعات حدود 2 هزار کارتی که برای مراکز قمار استفاده می‌شد، شناسایی و باطل شده است. ما با 500 هزار کارتی که برای شرط‌بندی یا قمار استفاده می‌شد مواجه شدیم که با همکاری دادستانی در سه سطح هشدار، اخطار و پیگیری قضایی اقدام کردیم.

رییس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: بنابراین می‌توان گفت در طی آذر ماه و دی ماه توانستیم مراکز مختلفی را که در این زمینه فعال بودند را شناسایی کرده و به دادستانی معرفی کنیم تا با آنها برخورد و پیگیری قضایی شود و برخورد نسبت به 170 مرکز قمار در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز