خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایلنا:

تعلیق پروازهای انگلیس همچنان ادامه دارد/ تغییر در محدودیت‌های پروازی با نظر وزارت بهداشت انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۳۰۱

معاون وزیر راه و شهرسازی از ادامه محدودیت‌های پروزای از مبدا/ به مقصد انگلیس خبر داد.

شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین تصمیمات نسبت به پروازهای انگلیس اظهار داشت: به محض اینکه بحث کرونای جهش یافته در انگلیس مطرح شد و دو کشور اروپایی پروازهای خود به انگلیس را محدود کردند، نسبت به تعلیق پروازها به این کشور اقدام کردیم. 

وی با تاکید بر اینکه ایران اولین کشور در منطقه بود که تمام پروازها به انگلیس را قطع کرد، ادامه داد: در دنیا جز اولین کشورها بودیم که نسبت به قطع پروازها به انگلیس تصمیم گرفتیم و این تصمیم را به اجرا در آوردیم. 

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به محض انجام مکاتبات با وزارت بهداشت، از همان لحظه قطع پروازهای انگلیس صورت گرفت و همچنین پروازهای کانکشن از سایر کشورها را هم محدود کردیم و این محدودیت‌ها و تعلیق ادامه پیدا کرده است. 

آدم‌نژاد گفت: این محدودیت‌های پروازی به انگلیس و پروازهای کانکشن تا زمانی که وزارت بهداشت از شرایط کنترل کرونا اطمینان حاصل کند، ادامه پیدا خواهد کرد و با اعلام وزارت بهداشت نسبت به تغییرات در محدودیت‌ها تصمیم گرفته می‌شود.             

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز