خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون صنایع مجلس؛

کنسرسیوم‌های خودروسازی توسط بخش خصوصی ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۹۹۳

رییس کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد: همه قوانین بالادستی توصیه می‌کنند که بخش خصوصی وارد میدان شوند چراکه از نظر توان و منابع مالی مشکلی ندارند. خواهش ما این است که وقتی ما حمایت می‌کنیم در مقابل به بخش خصوصی میدان داده شود. آرزو می‌کنیم که کنسرسیوم‌هایی توسط بخش خصوصی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عزت الله اکبری تالارپشتی در حاشیه بازدید وزیر صمت از قطعه‌سازان اظهار کرد: از زمان تشکیل مجلس یازدهم ما پنج ماه وزیر صمت نداشتیم اما خوشبختانه دکتر رزم حسینی با تعصب خوبی نسبت به بخش خصوصی و صنعتگران کار می‌کنند. در ایران هر قطعه‌ای را که بخواهیم، توان تولید آن چه در بخش دولت و چه در بخش خصوصی وجود دارد که باید هدایت شود. ما نیز موظف هستیم که دولت و وزیر صمت را در این راستا کمک کنیم و آمادگی کامل برای آن داریم.

وی افزود: همه قوانین بالادستی توصیه می‌کنند که بخش خصوصی وارد میدان شوند چراکه از نظر توان و منابع مالی مشکلی ندارند. خواهش ما این است که وقتی ما حمایت می‌کنیم در مقابل به بخش خصوصی میدان داده شود. آرزو می‌کنیم که کنسرسیوم‌هایی توسط بخش خصوصی ایجاد شود.

رییس کمیسیون صنایع مجلس در ادامه تصریح کرد: هرجا که پای دولت در میان است که همه به خود اجازه می‌دهند که ورود کنند که این موضوع به ضرر همه است. هم مجلس و وزارت صمت در واردات سخت‌گیری‌هایی دارند اما در بخش صادرات مشوق هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز