خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش قیمت خودرو با بازگشت خریداران/ پراید به ۱۰۹ میلیون تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۷۰۸

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار داشت: خودرو به ازای هر 100 میلیون تومان 5 میلیون تومان گران‌تر شده است، علت آن نیز نزدیکی به شب عید است که بسیاری می‌خواهند تا عید خودرو بخرند. افزایش قیمت دلار آنقدر نبوده که تاثیر چندانی بگذارد.

 اسد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با تاکید بر افزایش قیمت خودرو اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به شب عید قیمت خودرو در بازار با افزایش مواجه بوده است. همچنین بازار جنب‌ و جوش پیدا کرده و خریداران برای خرید خودرو مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به نرخ روز خودرو اظهار کرد: در حال حاضر پراید 109 میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار 121 میلیون تومان، تیبا هاچ بک 130 میلیون تومان، ساینا 133 میلیون تومان، پژو 405 حدود 186 میلیون تومان، پژو 206 v8 حدود 248 میلیون تومان، پژو 207 دنده‌ای 274 میلیون تومان و اتوماتیک آن 408 میلیون تومان، سمند LX 185 میلیون تومان، هایما 800 میلیون تومان و جک نیز 800 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اضافه کرد: پژو پارس از 205 میلیون به 211 میلیون تومان رسیده، پژو 206 تیپ 2 نیز از 190 میلیون تومان به 197 میلیون تومان رسیده است. پژو 206 تیپ 5 نیز که 245 میلیون تومان بود به 256 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خودرو به ازای هر 100 میلیون تومان 5 میلیون تومان گران‌تر شده است، علت آن نیز نزدیکی به شب عید است که بسیاری می‌خواهند تا عید خودرو بخرند. افزایش قیمت دلار آنقدر نبوده که تاثیر چندانی بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز