خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

آخرین قیمت مصوب انواع میوه و تره‌بار اعلام شد/ هر کیلوگرم موز در میادین ۲۷ تا ۴۵ هزار تومان + نرخنامه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۷۲

نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره‌بار تهران از افزایش قیمت عمده محصولات در بازار خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران آخرین نرخ مصوب انواع میوه و محصولات تره بار را برای یک هفته پیش رو اعلام کرد.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین نرخ انواع  میوه‌ پر مصرف گفت: بر اساس نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران، در بین میوه‌های پر مصرف، قیمت انار بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته از هر کیلوگرم 9 هزار تومان تا 21 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم پرتقال با کاهش 2 هزار تومانی در کف قیمت و افزایش یک هزار تومانی در سقف قیمت نسبت به هفته گذشته از 6 تا 20 هزار تومان، هر کیلوگرم خرمالو با افزایش 9 هزار تومانی در کف قیمت و ثابت ماندن در سقف قیمت از 14  تا 22 هزار تومان،‌ هر کیلوگرم سیب با کاهش 3 هزار تومانی در کف قیمت و افزایش یک هزار تومانی سقف قیمت 11 تا 12 هزار تومان، هر کیلوگرم کیوی بدون تغییر قیمت 10 تا 17 هزار تومان و هر کیلوگرم لیمو شیرین افزایش 2 هزار تومانی در کف قیمت، افزایش 2 هزار و 500 تومانی در سقف قیمت 10 تا 13 هزار و 500 هزار تومان و نارنگی بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 4 تا 13 هار تومان به فروش می‌رسد.

کارگر گران‌ترین میوه پر مصرف در میادین و تره بار را موز با قیمت هر کیلوگرم 27 تا 45 هزار تومان عنوان کرد که نسبت به هفته گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: فاصله قیمت میادین و خرده فروشی‌های سطح شهر با توجه به سود قانونی در نظر گرفته شده، نباید بیش از 35 درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز