خبرگزاری کار ایران

حضور شتاب‌دهنده صدرفردا در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی "معدن"

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۶۲۹

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی "معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راه‌سازی و صنایع وابسته با حضور شرکت «شتاب‌دهنده صدرفردا» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی «شتاب دهنده صدر فردا»، این واحد به عنوان شتاب دهنده تخصصی و مرکز توسعه کسب‌وکارهای نوین در حوزه معدن صنایع معدنی و مواد پیشرفته، به منظور ایجاد ارتباط گسترده با اعضای هیئت علمی، دانشجویان، پژوهشگران، فناوران و نوآوران درشانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راه‌سازی و صنایع وابسته» حضور فعال داشته و در فضای تعاملی و براساس رویه‌های نوآورانه از کلیه فعالین اکوسیستم نوآوری کشور دعوت می‌کند تا از غرفه این شتاب دهنده بازدید به عمل آورند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی (معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راه‌سازی و صنایع وابسته) در تاریخ ۱۱ الی ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور پرشور شرکت‌های صاحب نام و مطرح در عرصه‌های بین المللی برگزار می‌شود.

همچنین کارشناسان صدرفردا در طول برگزاری نمایشگاه پذیرای طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه بازدیدکنندگان خواهند بود و آمادگی دارند در خصوص توسعه روش‌های همکاری با پژوهشگران، فناوران و کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری به ارائه توضیحات بپردازند.

لذا از علاقمندان، مصرف‌کنندگان محصولات معدنی، مسئولین و دست‌اندرکاران فعال در این حوزه صمیمانه برای بازدید از غرفه این مجتمع (شتاب دهنده معدن و صنایع معدنی صدر فردا) در سالن ۸-۹، مورخه ۱۱ لغایت ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز