خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

قرارداد صادرات گاز به پاکستان به قوت خود باقی است/ تخفیف نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۳۴۱

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه ما آمادگی صادرات به پاکستان را خواهیم داشت، افزود: خطوط لوله در سمت ایران را احداث کردیم و از این بابت مشکلی نداریم، اما اینکه چه اتفاقی می‌افتد به اراده سیاسی دو کشور برمی‌گردد.

حسن منتظرتربتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین اخبار صادرات گاز ایران به پاکستان با توجه به حضور رقبای جدید در این بازار اظهار داشت: قرارداد صادرات گاز ما با پاکستان به وقت خود باقی است، در شرایط آینده که مقامات دو کشور تصمیم می‌گیرند. 

وی با تاکید بر اینکه ما آمادگی صادرات به پاکستان را خواهیم داشت، افزود: خطوط لوله در سمت ایران را احداث کردیم و از این بابت مشکلی نداریم، اما اینکه چه اتفاقی می‌افتد به اراده سیاسی دو کشور برمی‌گردد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: ما زیرساخت لازم را داریم، هر زمان که دو کشور تصمیم بگیرند، گاز را ارسال می‌کنیم.

وی درباره احتمال تخفیف گازی برای تسریع در دریافت گاز از سوی پاکستان گفت: بحث قیمت و تخفیف نیست بحث این است که آنها هنوز خطوط لوله را در داخل کشورشان احداث نکرده و آمادگی دریافت ندارند.

تربتی درباره صادرات به هند بیان داشت: صادرات به هند فعلا مطرح نیست، چون با این کشور به مرحله قرارداد نرسیده‌ایم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز