خبرگزاری کار ایران

تکذیب گمانه‌زنی‌ها در خصوص مدیرعاملی پتروشیمی غدیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۵۲۰

روابط عمومی تاپیکو در بیانیه‌ای، گمانه‌زنی‌های منتشر شده در برخی کانال‌های خبری در خصوص انتصاب قریب‌الوقوع مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر از شرکت‌های تابعه این هلدینگ را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی تاپیکو، پیرو درج خبرهایی در برخی رسانه‌های محلی در ماهشهر در خصوص انتصاب قریب الوقوع مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر، روابط عمومی هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) در بیانیه‌ای هرگونه انتصاب انجام شده در این شرکت پتروشیمی را تکذیب کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی روابط عمومی تاپیکو آمده است: انجام هرگونه انتصاب اعم از مدیران عامل یا سایر رده‌های مدیریتی در شرکتهای تابعه دارای فرایندی چندوجهی و چند مرحله‌ای است و تنها پس از اخذ استعلامات مختلف از نهادهای ذیربط و بررسی و تایید نهایی در شورای انتصابات شستا قابلیت اجرا خواهد داشت.

در خصوص اخبار منتشر شده در برخی کانال‌های خبری محلی، به آگاهی کلیه مخاطبان میرساند که فرایند انتخاب مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر هم اکنون در حال طی این فرایند بوده و هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است. ضمن اینکه در خصوص اسامی ذکر شده در این اخبار، اساساً هیچ بحثی در هیچ یک از مسیرهای فرایندی نشده و این افراد اصلاً جزو گزینه‌های پیشنهادی نیز نمی‌باشند.

در انتهای این بیانیه تاکید شده است:

بدیهی است چنانچه هر تصمیمی در خصوص انتصاب مدیرعامل این شرکت یا سایر شرکتهای تابعه این هلدینگ اتخاذ شود، تنها مرجع رسمی انتشار این خبر وبسایت رسمی تاپیکو خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز