خبرگزاری کار ایران

سخنگوی گمرک:

خانه نشینی یکی از معاونین گمرک کذب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۷۰۰

سخنگوی گمرک در واکنش به انتشار خبری مبنی بر "خانه نشینی یکی از معاونین گمرک" گفت: همه معاونین گمرک در هفته جاری به ویژه امروز، در محل کار خود حاضر بوده و در راستای وظایف سازمانی خود، به انجام وظیفه پرداختند و خبر خانه نشینی یکی از معاونین کذب است.

به گزارش ایلنا؛ سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک در واکنش به انتشار خبری مبنی بر "خانه نشینی یکی از معاونین گمرک" گفت: همه معاونین گمرک در هفته جاری به ویژه  امروز، در محل کار خود حاضر بوده و در راستای وظایف سازمانی  خود، به انجام وظیفه پرداختند و خبر خانه نشینی یکی از معاونین کذب است.

وی افزود: گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرزبان اقتصادی وپرسنل  ولایی آن،  در جنگ تحمیلی اقتصادی نظام سلطه علیه کشورمان، برای تامین نیازهای اساسی کشور به صورت شبانه روزی آماده جان فشانی هستند که شهادت و جانبازی ده ها تن ازهمکارانمان در دوران دفاع مقدس و از دست دادن چند تن دیگر از همکاران در  حین خدمت رسانی به مردم شریف کشور در جنگ اقتصادی بر اثر کرونا موید این موضوع است.

سخنگوی گمرک تاکید کرد:طرح شایعات و مواردی که آثار منفی بر خط مقدم این نبرد می گذارد، در شرایطی که رهبر معظم انقلاب توصیه اکید بر هماهنگی همه دستگاهها و همدلی و همراهی  در حل مشکلات مردم دارند، زیبنده نیست  و امیدواریم همکاران با بصیرت، در رسانه ها، با هوشیاری همیشگی، مانع از انتشار اخبار نادرست  شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز