خبرگزاری کار ایران

عملکرد سودآوری" شغدیر" طی ۹ ماهه چگونه بوده است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۹۹۷

غدیر طی گزارش 9 ماهه منتهی به آذرماه اعلام کرده است که مبلغ 14,786,348 میلیون ریال PVC فروخته است که نسبت به دوره مشابه سال قبل 132 درصد افزایش را نشان می‌دهد که تا پایان سال پیش‌بینی افزایش قابل توجهی را نسبت به عملکرد 9 ماهه نخست سال جاری در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، مقدار تولید طی 9 ماهه عملکرد 99، بالغ بر 85,365 تن تولید PVC بوده است که نسبت دوره مشابه سال قبل با تولید 83,090 تن دارای رشد بوده و تا پایان سال نیز پیش بینی رسیدن به ظرفیت طراحی دیده شده است.

مقدار فروش طی 9 ماهه عملکرد 99، نیز 84,032 تن تولید PVC بوده است که نسبت دوره مشابه سال قبل با فروش 76,842 تن بیشتر بوده است.

سود عملیاتی شرکت با رشد 385 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه بوده است.

بیگلربیگی عضو هییت مدیره این شرکت عمده عوامل دستیابی به این موفقیت را پشتیبانی  از تولید و استمرار آن، تامین خوراک ، تامین قطعات یدکی و مواد شیمیایی، کنترل و نظارت بر همه بخش ها از جمله بازاریابی مناسب و گسترش بازار هدف، تغییر در ترکیب فروش داخلی و صادراتی، ارزیابی دقیق و همه جانبه، برنامه ریزی آینده نگر، بهبود ضرایب مصرف ، کاهش هزینه تعمیرات، کاهش هزینه خدمات پیمانکاری ، بهینه سازی حامل های انرژی و نیز کاهش سایر سربار تولید  برشمردند.

همچنین بیگلربیگی به تحول صورت گرفته در واحد بازرگانی و استفاده از نیروهای متخصص در این بخش مهم شرکت اشاره نمودند که این رویکرد  منجر تغییر در ترم و نحوه فروش، افزایش قدرت رقابت با سایر رقبا داخلی و شناسایی بازارهای جدید فروش های صادراتی  و استفاده از ظرفیت تولیدات داخلی و کاهش بها تمام شده گردیده است که همین امر موجب ایجاد حاشیه سود مناسبتر نسبت به فروش محصول شده است.

"شغدیر" توانسته است برای سهامداران خود به ازا هر سهم 5,401 ریال سود بسازد که بازده 385 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می دهد.

با توجه به عملکرد 9 ماهه "شغدیر" سهامداران را امیدوار به دستیابی به سود مناسب برای سال 1399 می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز