خبرگزاری کار ایران

با تکیه بر دانش و توان متخصصان داخلی فولاد مبارکه محقق شد:

تولید تختال با ضخامت ۲۵۰ میلی متر در ماشین ریخته گری شماره ۲

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۳۲۳

درپی تولید موفقیت آمیز تختال با ضخامت ۳۰۰ میلیمتر در فولاد مبارکه به وسیله ماشین ریخته گری شماره ۵ این شرکت، دقایقی پیش با همت و تلاش غیورمردان شرکت فولاد مبارکه و تولید تختال با ضخامت ۲۵۰ میلیمتری با استفاده از ماشین ریخته گری شماره ۲ افتخاری دیگر در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم آفریده شد.

به گزارش ایلنا، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم  شرکت فولاد مبارکه با اشاره به طراحی ماشین شماره ۲ ریخته گری برای تولید تختال های با ضخامت ۲۰۰ و ۲۲۰ میلی متر، این افزایش ضخامت را موفقیتی بزرگ در جهت افزایش حجم تولید و ارتقاء قابل توجه کیفیت تختال های تولید شده برشمرد.

سلیمی با تاکید بر این که این دستاورد با هدف افزایش بهره وری در واحد ریخته گری دنبال شد، اظهار داشت: تمامی مراحل به طور کامل توسط متخصصان برق، مکانیک، متالورژی و تولید شرکت فولاد مبارکه و بدون هیچ گونه دخالت خارجی به دست آمده و از این جهت با توجه به حجم عملیات صورت گرفته بسیار حائز اهمیت و باعث افتخار است.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم  شرکت فولاد مبارکه در ادامه افزایش خواص مکانیکی بهتر در هنگام نورد و کاهش ناخالصی ها را از دلایل کاربرد تختال های جدید در تولید فولاد های API  و قابل استفاده در صنایع استراژیک کشور  از جمله صنعت نفت و گاز برشمرد.  

شایان ذکر است در  ۱۸ دیماه سال جاری تولید ضخیم ترین تختال کشور با ضخامت ۳۰۰ میلی متر برای اولین بار در کشور در ماشین شماره ۵ ریخته گری محقق گردید و ایران به جمع معدود کشورهای تولید کننده این نوع تختال پیوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز