خبرگزاری کار ایران

۷ پروژه صنعت برق با سرمایه‌گذاری ۲۶۲ میلیارد تومان در یزد و کرمان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۸۰

7 پروژه صنعت برق با اعتبار 262 میلیارد تومان فردا با حضور وزیر نیرو در دو استان یزد و کرمان با حضور وزیر نیرو و در قالب هفته سی و هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح می‌شود.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، از مجموع 7 پروژه تامین برق آماده افتتاح، سه پروژه در استان کرمان و چهار پروژه در استان یزد است که فردا سه‌‎شنبه با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری می‌رسد.

بر این اساس، پروژه‌های "پست مدولار 230.20 کیلوولت زرچین"، " نیروگاه مقیاس کوچک 6 مگاواتی کیانیرو" و "پروژه برق‌رسانی به 11 روستا" با تحت پوشش قراردادن 128 خانوار در استان کرمان با 64.9 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود.

همچنین در استان یزد نیز "نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردکان (چادرملو)"، "توسعه ترانس دوم 63.20 کیلوولت سرو اردکان"، "اصلاح و بهینه سازی و تعمیرات اساسی پست ها و خطوط انتقال وفوق توزیع" و "برق رسانی به 6 روستا" با جمعیت 96 خانوار و با سرمایه‌گذاری 196.9 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

تامین برق پایدار، بهبود کیفیت برق مشترکان، کاهش تلفات برق، تامین برق متقاضیان صنعتی، ایجاد اشتغال در بخش صنایع پایین دستی پست، کاهش خاموشی_افزایش عمر، پایداری شبکه و جلوگیری از حوادث احتمالی از جمله اهداف پروژه‌های صنعت برق در دو استان کرمان و یزد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز